• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۱/۱۵ 
  • تعداد بازدید : 157
  • کد خبر : ۳۴۳۱
شرح فعالیت های واحد عمران

با توجه به حجم زیاد بارندگی های چهارشنبه ۶فروردین ۹۹ و بروز مشکلاتی که برای معابر شهری و منازل شهروندان رخ داد، واحد فنی و عمرانی شهرداری گرمدره با همکاری آتش نشانی موفق به برطرف نمودن مشکلات پیش آمده برای شهروندان عزیز شهر گرمدره شد.
برخی مشکلات پیش آمده در سطح شهر
1_  بالا آمدن نهر زرنان در انتهای کوهک (به دلیل تصرفات صورت گرفته توسط افراد سودجو و ساخت و سازهای غیرمجاز در اطراف نهر) اقدامات صورت گرفته: عملیات لایروبی و پاکسازی با هماهنگی شهردار محترم آقای دکتر دادخواه و مدیر واحد عمرانی شهرداری مهندس منصورسلگی که در تمام طول مدت کار حضور و پیگیری داشتند با تمامِ توان ماشین آلات و نیروهای انسانی  که متحمل هزینه های سنگینی شدند انجام شد.همچنین برای اطلاع شهروندان عزیز لازم به ذکر است هماهنگی های لازم برای اخذ دستور مقام محترم قضایی به منظور رفع تصرفات حریم و بستر نهر زرنان صورت گرفته است.
2_بروز مشکلاتی که از بارش های زیاد در بالای اتوبان همت به سمت خ کوهسار، آزادگان و بخش های اطراف آن صورت گرفته بود. بازدید شهردار محترم و مسئولان مربوطه برای بررسی و نظارت بر انجام اقدامات لازم و سریع از جمله لایروبی و احیاء قنوات جهت تسهیل در رفع آنها.
3_فرروریختن دیوار پل زیرگذر ناصریه  جهت تسهیل در عبور و مرور شهروندان عزیز، ترمیم بخش های آسیب دیده و اصلاح هندسی آن تا ابتدای بلوار امیرکبیر در کنار ریل راه آهن در حال انجام می باشد.
در روز پنج شنبه ۷فروردین: جلسه مدیریت بحران با حضور شهردار محترم شهر گرمدره، مدیر واحد فنی و عمران و مسئولان مرتبط در راستای بررسی مجموعه فعالیت های صورت گرفته و افزایش ارائه خدمات در زمان بحرانی صورت گرفت.
رسیدگی به مشکلات ایجادشده پس از بارش های زیاد
ترمیم زیرگذر ناصریه و نهر پشت مدرسه امامت
بازدید مدیر اداره عمران شهرداری گرمدره از قسمت های مختلف شهر جهت رسیدگی به مشکلات پیش آمده و پیشنهاداتی برای اقدامات لازم و سریع عیوب به شهردار محترم.
 با توجه به تخریب نهر روسی دوکاناله تقاطع خیابان آزادگان با خیابان شهدا (طی بارش های اخیر و شب گذشته) 
عملیات اجرای لوله با دهانه ۵۰۰ جهت هدایت آبهای سطحی به نهر ضلع شرقی خیابان آزادگان جهت تسهیل در عبور و مرور و ترمیم بخش های  آسیب دیده کار گذاشته شد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0